مدیریت بازرگانی
در راستاي اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي و به منظور تسهيل و فعال تر شدن امور بازرگاني و تجارت در منطقه آزاد كيش، مديريت بازرگاني با قرارگرفتن در چارت سازماني معاونت اقتصادي و سرمايه گذاري سازمان منطقه آزاد كيش جايگاه ويژه اي را به خود اختصاص داده است.
مدیریت بازرگانی
معرفی مدیریت
در راستاي اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي و به منظور تسهيل و فعال تر شدن امور بازرگاني و تجارت در منطقه آزاد كيش، مديريت بازرگاني با قرارگرفتن در چارت سازماني معاونت اقتصادي و سرمايه گذاري سازمان منطقه آزاد كيش جايگاه ويژه اي را به خود اختصاص داده است.
•واحدهاي مستقر در مديريت بازرگاني عبارتند از :
- اداره صدور، كنترل و نظارت برمجوز هاي فعاليت اقتصادي
- اداره بازرگاني و تنظيم بازار
- اداره ثبت شركتها و مالكيتهاي صنعتي و معنوي
•شرح وظايف کلي مديريت بازرگاني :
- برنامه ريزي و تدوين خط مشي بازرگاني در منطقه
- برنامه ريزي، هماهنگي و كنترل امور صدور مجوز هاي فعاليت اقتصادي
- برنامه ريزي، هماهنگي و كنترل امور پايانه ها وگمركات منطقه
- تهيه و تدوين پذيره هاي صدور مجوز فعاليت اقتصادي و كارت ورود كالا
- تهيه مقررات و ضوابط بازرگاني از جمله تعرفه هاي بازرگاني
- برنامه ريزي، هماهنگي و كنترل امور مرتبط با نظارت و هدايت تشكل هاي صنفي
- تدوين طرحها و مطالعات مرتبط با فعاليت هاي بازرگاني در منطقه
- تهيه و تدوين بودجه هاي سنواتي موردنياز طرحها و پروژه هاي مرتبط جهت ارائه به معاونت اقتصادي و سرمايه گذاري
- ارائه خدمات ثبت اشخاص حقوقي و انجام تصميمات و تغييرات آنها
- كنترل و نظارت بر ارائه مطلوب كالا و خدمات
- مقابله و برخورد با هر گونه تخلف صنفي و تعيين راهكارهاي لازم جهت ايجاد فضاي مطلوب خدمات رساني