اداره امور دفتري
شرح وظايف:
- تشكيل و اداره دبيرخانه (عادي و محرمانه) دفتر مديرعامل به منظور حفظ، نگهداري و دسترسي سريع به اسناد و مكاتبات مربوط به مديرعامل سازمان
- اعمال كنترلهاي لازم جهت ثبت مشخصات مربوط به نامه ها و مراسلات وارده به دبيرخانه و همچنين تفكيك نامه ها و اتخاذ ترتيبات لازم جهت ارجاع آن به واحدهاي ذيربط.
- كنترل دقيق بر عدم خروج مدارك و اطلاعات از دبيرخانه به خارج از سازمان.
- اتخاذ تدابير لازم جهت گردش صحيح مكاتبات و حصول اطمينان نسبت به اعاده، ضبط و نگهداري مدارك و نامه ها پس از خاتمه اقدامات لازم.
- انجام امور مربوط به مكاتبات درون و برون سازماني مديرعامل.
- برقراري ارتباطات تلفني مديرعامل با واحدهاي درون سازماني و كليه مراجع، مسئولين ، مديران و دستگاههاي اجرايي برون سازماني .
- برقراري ارتباط مشاوران با مديرعامل و پيگيري امور مربوط به آنان .
- انجام امور مربوط به پيگيري دستورات مديرعامل از كليه سطوح ستادي سازمان و شركتها و مؤسسات تابعه تا حصول نتيجه.
- تلخيص كليه گزارشهاي ارسالي جهت مديرعامل سازمان به منظور سهولت در امر مطالعه مديرعامل و گردش سريع گزارشها در جهت بروز نمودن آنها در گردش مكاتباتي دفتر.
- انجام امور مربوط به بازديد مديرعامل از روند اجراي طرحها و پروژههاي در دست انجام در سطح كيش.
- انجام ساير امور محوله از سوي مديريت.